Print Logo
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین معزی تاکید کرد سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 21:00

آموزش و هویت دادن به افراد، یک فعالیت تأثیرگذار است


در دیدار نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر با رئیس سازمان جوانان این جمعیت، در خصوص اجرای طرح یاس و جشنواره فرهنگی و هنری رفیق خوشبخت ما، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این دیدار که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر و با حضور دکتر محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان و حجت الاسلام مهدی خداجویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سازمان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین معزی ضمن استقبال از برگزاری طرح ملی یاس، به اهمیت اجرای طرح در استان‌ها و توجه مدیران عامل استان‌ها به این موضوع تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با تأکید به اینکه کار فرهنگی در جامعه مهم‌تر از مسائل اقتصادی و سیاسی است، گفت: مهم‌ترین محور مسائل فرهنگی ایجاد امید، نشاط، اشتغال و مسئولیت‌پذیری بین جوانان است.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین معزی با اشاره به افزایش میزان افسردگی در جامعه گفت: علاوه بر دختران مجرد پسرهای بیکار و بدون همسر که باید تشکیل خانواده بدهند باعث نگرانی بسیاری از خانواده‌ها شده است که باید به آن پرداخته شود.

وی ضمن تقدیر از اجرای طرح ملی یاس گفت: آموزش و هویت دادن به افراد بهترین کار است تا بتوانند در جامعه تأثیرگذار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه کار خوبی در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی آغاز شده است بر پیگیری جدی اقدامات در اجرای طرح یاس تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح یاس، گفت: در سفرهای استانی و در جلسه مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان‌ها و همچنین در نشست شورای معاونان این طرح را مطرح خواهم کرد.

اجرای طرح یاس در 2020 منطقه کم برخوردار

دکتر محمد گل‌فشان نیز در خصوص اهداف برگزاری طرح یاس گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد در 2020 منطقه کم برخوردار اجرا می‌شود و در بیش از ۹۰۰ خانه هلال به مددجویان دختر ۳۰ تا ۴۰ ساله تحت پوشش کمیته امداد آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

رئیس سازمان جوانان با اشاره به اینکه دغدغه ما در هلال‌احمر کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی کارهای زیادی در کشور انجام‌ شده ولی شاید اجتماع‌ محور نبوده، اکنون ما با همکاری کمیته امداد به‌ صورت اجتماع‌ محور به حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیداکرده‌ایم.

وی در این دیدار با اشاره به اجرای موفق جشنواره فرهنگی و هنری رفیق خوشبخت ما در سال گذشته؛ از افتتاح اجرای دومین مرحله این جشنواره با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، در استان خوزستان، خبر داد.