Print Logo
دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 03:37

آئین تجلیل از داوطلبان ایجرود برگزار شد



با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان زنجان، مراسم تجلیل از داوطلبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام جواد نصیری در سخنانی در آئین تجلیل از داوطلبان شهرستان ایجرود با اشاره به آیاتی از سوره عصر گفت: نباید عمر به بطالت سپری شود چرا انسان در خسارت بوده و آسیب های مالی قابل جبران است اما مصیبت ها و خسارت های روحی و معنوی به راحتی قابل جبران نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انجام کاری با اخلاص و حتی تفکری برای انجام کار خیر و خداپسندانه اجر معنوی به دنبال دارد و بی تردید گام نهادن در انجام کار خیر توام با ایمان لذت بخش است.

وی یادآوری کرد: خداوند بندگان خود را به صبر و حق توصیه کرده است که به واسطه آنان اعمال صالح انجام می شود و باید همه را به حق توصیه کنیم چرا که هر حقیقتی حق نیست اما هر حقی حقیقت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فعالیت های داوطلبانه هلال احمر در چهار محور شامل حمایتی(خیرین)، مشارکتی، مهارتی و آموزشی دنبال می شود و داوطلبان با فراگیری آموزش ها در بحران ها و امدادرسانی ها کمک و بازوی هلال احمر هستند و در زمینه هدایت و راهبری هم با ارائه نقطه نظرات، ایده و فکر، در پیشبرد اهداف همراهی می نمایند که قابل تقدیر است.