Print Logo
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل جمعه 19 آذر 1400 ساعت 19:47

انسان های داوطلب، خیرخواه و خیرجو هستند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: انسان های داوطلب خیرخواه و ‌خیرجو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت دراستان اردبیل، رضا قاسمیان در آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب افزود: اگر انسان ها به حرف های دلشان گوش کنند، دنیا زیباتر می شود و داوطلبان این کار را انجام داده اند.

وی اضافه کرد: در یک جامعه هر چقدر تعداد داوطلبان بیشتر باشد جامعه شبیه بهشت می شود و داوطلبان با روحیه جهادی، ایثارگری و با عشق و علاقه به مردم خدمت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این مراسم گفت: داوطلبان، افتخار جمعیت هلال احمر و بزرگترین سرمایه این جمعیت هستند.

عزت اله ضربی ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی در تمامی سختی ها و حوادث کنار مردم بوده و به آن ها خدمت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در سخنانی در این مراسم گفت: اردبیل استان حادثه خیز و گردشگرپذیر است و به همین دلیل فعالیت و حضور داوطلبان از چندین جهت برای هلال احمر استان حائز اهمیت است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور بیش از 250 نفر از داوطلبان و مدیران استانی برگزار شد با اهدای لوح و هدایایی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل تجلیل شد.