Print Logo
جمعه 19 آذر 1400 ساعت 18:16

مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر شهرستان ابهر


به مناسبت روز جهانی داوطلب، از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت استان زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک روز داوطلب گفت:  حضور داوطلبان در جامعه و گسترش فرهنگ داوطلبی علاوه بر تسهیل دستیابی به توسعه موثر می تواند احیا کننده ارزش های پاک انسانی در کشورهای مختلف شود. 

حجت الاسلام جواد نصیری افزود: حضورداوطلبان بدون چشم داشت مادی، فقط بر اساس فطرت پاک بشری که خداوند متعال در انسان ها به ودیعه گذاشته انجام می شود که این مهم تاثیر قابل توجهی دارد.

وی یادآوری کرد: داوطلبی اعتقاد ذاتی است که حتی با دستان خالی برای افراد نیازمند خدمت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملکرد داوطلبان هلال احمر همان تفسیر قرآن است چرا که داوطلبی ایثار، عدالت، اخلاقیات، فداکاری و شهادت بوده و کسی که جان خود را در راه خدمت به مردم از دست بدهد شهید محسوب می شود.

حجت الاسلام نصیری  تاکید کرد: داوطلبان هلال احمر مصداق آیه قرآن هستند و همانند کسی هستند که در واقع کل مردم را زنده می کنند.

داوطلبان هلال احمر همواره در کنار هموطنان و نظام قرار دارند

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر هم در این مراسم گفت: امدادگران، ایثارگران و همیاران مشارکت کننده در هلال احمر هستند و در شرایط سخت و دشوار در کنار مسئولان قرار دارند.

امیر رفیعی اظهارداشت: در شرایط سخت و دشوار بحرانی و حوادث بر روی تک تک داوطلبان هلال احمر حساب باز کردیم که همواره در کنار هموطنان آسیب دیده ازحوادث و نظام هستند.

وی یادآور شد: از بدو شیوع بیماری کرونا، داوطلبان هلال احمر خدمات ارزشمندی برای پیشگیری از شیوع این ویروس ارائه کرده اند که از زحمات همه آنان قدردانی می کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر گفت: خدمات داوطلبان در همه عرصه ها همواره مطلوب و رضایت بخش بوده است.

در این آئین معاون داوطلبان هلال احمر استان، رئیس هلال احمر شهرستان ابهر، فرمانده بسیج کارکنان شهرستان ابهر، دبیر بنیاد غدیر در این شهرستان، اعضای شورای اجرایی و داوطلبان و خیرین ابهر که در پایان از زحمات و تلاش های آنها با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.