Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان هلال احمر جمعه 19 آذر 1400 ساعت 13:25

داوطلبان هلال‌احمر از سرمایه وجودشان انفاق می کنند


آئین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان این جمعت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت‌الاسلام موسوی‌نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان هلال احمر با تاکید بر این که داوطلبان هلال‌احمر از سرمایه وجودشان انفاق می کنند گفت:نقش بی بدیل داوطلبان در تحقق اهداف عام المنفعه هلال احمر بی نظیر است و بی تردید هر چیزی از جانب خداوند به سمت بنده بیاید رزق است  و رزق داوطلبان هم انفاق از سرمایه وجودشان برای خدمت رسانی به همنوع است.

وی افزود: داوطلبان بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر است و داوطلبان با حضورشان و بدون منت و هیچ چشمداشتی خلاء ها را در زمان نیاز پر می کنند که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا  تصریح کرد: ارزش کار داوطلبان قابل بیان نیست واجر کار خیرشان نزد خدای متعال است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان همچنین در این سفراز مناطق زلزله زده استان هرمزگان بازدید و در گفت‌وگو با معاون عمرانی استاندار، در جریان روند بازسازی منازل آسیب دیدگان قرار گرفت. 

دیدار با نجاتگران پایگاه جاده ای آب شیرین بندرعباس نیز از دیگر برنامه‌های مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان بود.

96096012/10/2021 1:27:13 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/12/202112100805815512_Thum.jpg