Print Logo
یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 13:06

پیام تبریک دبیرکل جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب


چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب فرصت مناسبی است تا از تلاشهای خستگی ناپذیر افرادی سپاسگزاری نمائیم که هر جا موفقیتی در جمعیت هلال احمر دیده می شود حضور پر رنگ آنها آشکار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، در متن پیام دکترمحمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمرآمده است: چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب فرصت مناسبی است تا از تلاشهای خستگی ناپذیر افرادی سپاسگزاری نمائیم که هر جا موفقیتی در جمعیت هلال احمر دیده می شود حضور پر رنگ آنها آشکار است. اگر واژه داوطلب و خدمات داوطلبانه را از فرهنگ هلال احمر جدا کنیم از این پیکره بزرگ چیزی باقی نخواهد ماند.

در طی سال گذشته و تاکنون فعالیت های داوطلبانه در سراسر جهان و به ویژه درایران بواسطه بیماری کرونا نمود بیشتری داشته است.

از حضورپررنگ وموثر اعضاء داوطلب درخانه های هلال و فعالیت های متنوع جوانان داوطلب جمعیت در طرح نذر سلامت، آمران سلامت و طرح شهید سلیمانی تا مشارکت در انجام واکسیناسیون سراسری و از حضور با شکوه و داوطلبانه خیرین و افراد نیکوکار در طرح کمک های مومنانه، اهداء دستگاه اکسیژن سازوکپسول اکسیژن تا راه اندازی نقاهتگاه ها و بیمارستان های صحرایی و حضور داوطلبانه کادر درمان و کمک های داروئی و درمانی توسط داوطلبان هلال احمر همه نشان از یک شعار جهانی است: «با همدیگر توقف ناپذیریم.»

حضور امدادگران داوطلب در پایگاه های امداد و نجات جاده و کوهستان و قرنطینه مرزها و کنترل ورود و خروج بیماران کرونایی تا واردات بیش از 112 میلیون دز واکسن کرونا همگی نشان از تلاش های گسترده داوطلبان هلال احمر در همه حوزه ها در مبارزه با بیماری کرونا است.

من صمیمانه این روز را به یکایک داوطلبان در سراسر کشور که با نیت خیرخواهانه مشغول ارائه خدمات بشردوستانه به هموطنان عزیز هستند و بویژه جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که این جمعیت را بعنوان محلی برای ارائه خدمات انسان دوستانه خود انتخاب کرده اند تبریک می گویم و امیدوارم با گسترش فرهنگ کار خیر و فعالیت داوطلبانه شاهد روزهای بهتری برای یکایک افراد آسیب پذیرجامعه باشیم.

 

دکترمحمدحسن قوسیان مقدم

دبیرکل جمعیت هلال احمر