Print Logo
در پیام تبریک هفته بسیج نماینده ولی فقیه در هلال احمر تاکید شد دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 14:01

اراده آهنین، شهامت و شجاعت و توکل بر خدا سه عنصر اساسی بسیج


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در این پیام اراده، شهامت و توکل بر خدا را سه عنصر اساسی حرکت بسیج دانست و تاکید کرد که مکتب بسیج همان مکتب ارزشمندی است که شهدایی همچون سردار سلیمانی به‌عنوان الگو‌های بی‌بدیل با ایمان راسخ و مجاهدت در مسیر آن گام برداشتند.

به گزارش  پایگاه اطلاع ‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای‌است که به دست امام خمینی (ره) در بوستان انقلاب کاشته شد. مکتب و فرهنگی اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام که شهدایی همچون سردار سلیمانی به‌عنوان الگو‌های بی‌بدیل با ایمان راسخ و مجاهدت در مسیر آن گام برداشتند. نهاد مقدس بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از مردم همواره  در صحنه حاضر بوده و به عنوان بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور تلاش بی وقفه و اثرگذار داشته است.

بسیج تنها منحصر به صحنه جنگ و نبرد نیست بلکه با نگاهی به نیازهای امروز جامعه، ثمرات بسیج را می‌توان در عرصه‌های فرهنگی، علمی و امدادی کشور نیز مشاهده کرد که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت و مقابله با بیماری کرونا شاهد بوده‌ایم.

بدون شک جامعه ما برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید به فرهنگ بسیج و بسیجی تأسی کند چرا که بسیج عصاره‌ای از خلوص، ایثار و تلاش شبانه‌روزی، همت بلند، ولایتمداری و بسیاری از کمالات دیگر است.  اراده ، شهامت و توکل بر خدا سه عنصر اساسی و لازم در حرکت جوانان بسیجی است  که می‌بایست در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج، هفته بسیج را به همه بسیجیان بویژه نیرو‌های مخلص  و با اراده جمعیت هلال احمر تبریک گفته و رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات معظم‌له به‌ویژه در جهت اجرای هرچه بهتره و قوی‌تر برنامه گام دوم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستارم.