Print Logo
توسط دوچرخه سوار جهانگرد اردبیلی انجام شد دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 02:00

کاشت نهال به یاد شهدای مدافع سلامت در هلال احمر خراسان رضوی


دوچرخه سوار هلال احمری اهل اردبیل، با حضور در پایتخت معنوی ایران اسلامی، یک نهال میوه را به یاد شهدای مدافع سلامت در محوطه‌ اصلی ساختمان صلح هلال احمر خراسان رضوی بر زمین نشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در خراسان رضوی، در این برنامه که حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی نیز حضور داشت، دکتر سید آرش سید صالحی، مدیرعامل این جمعیت در دیدار با کرامت عزیززاده دوچرخه‌سوار حامی صلح که علاوه بر تجربه حضور با دوچرخه در 70 کشور دنیا، چهار بار هم دور ایران را رکاب زده است، گفت: این اقدام نمادین از سوی عضو داوطلب هلال احمر، پیام مهرورزی دارد و این روحیه انسان‌دوستی در دل همه مردمان ایران اسلامی جاری است و ما تجلی بارز آن را در ایثارگری شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان سلامت شاهد بودیم.

وی افزود: مشهد مقدس جهان شهر کرامت و پایتخت معنوی ایران اسلامی است و به برکت بارگاه امام رئوف(ع) می‌تواند محور وحدت و ملجا دردمندان و مرجع دل های عاشق باشد.

 عزیززاده، دوچرخه سوار جهانگرد نیز در این دیدار گفت: برای اعتلای نام ایران در جهان و رساندن پیام بشردوستی ایرانیان سعی کردم سفیر شایسته‌ای برای کشورم باشم.

وی افزود: به عنوان سفیر صلح و دوستی از طرف هلال احمر ایران در سال های 95 و 96 به ژنو و برخی کشورهای دیگر دنیا رفتم و امسال هم استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی را با دوچرخه پیموده و اینک توفیق حضور در خراسان رضوی را دارم.

این دوچرخه سوار اهل آستارا درباره مقاصد بعدی سفرش گفت: بعد از مشهد به یزد، کرمان، فارس، اصفهان، قم، تهران، قزوین، البرز و زنجان خواهم رفت و در نهایت به اردبیل باز می گردم.

وی خاطرنشان کرد: چهار سال پیش یک نهال زیتون را در محوطه هلال احمر ساختمان صلح خراسان رضوی در مشهد کاشتم که امروز شاهد باروری آن هستم و از این بابت خوشحالم و بر خود می‌بالم.

 گفتنی است، محمدباقر مهرور از داوطلبان قدیمی هلال احمر استان خراسان رضوی و عضو بخش سایکل توریسم هیئت دوچرخه سواری و وحید مرادی از کارکنان جمعیت هلال احمر این استان در این اقدام بشردوستانه کرامت عزیززاده را همراهی می‌کردند.