Print Logo
مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر یزد سه‌شنبه 11 آبان 1400 ساعت 15:59

ارتحال آیت الله علاقه بند را تسلیت گفتند


مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در پیام مشترک ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله علاقه بند را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در هلال احمر استان یزد؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

قال علی علیه السلام:

إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ إلى یوْم الْقیامة...

هرگاه عالمی رحلت نماید رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى ‌پوشد.

رحلّت عالم مجاهد و بصیر انقلابی، حضرت آیت الله "حاج سید علی محمّد علاقه بند یزدی" رحمه الله" ثلمه ای است در پیکره حوزهای علمیه به ویژه حوزه علمیه دارالعباده یزد. او که سالیان متمادی در سنگرهای گوناگون به ایفای نقش پرداخت و همواره پشتیبان انقلاب و غمخوار محرومان و مستضعفان بود.

حضور در عرصه های مختلف علمی،اخلاقی و تبلیغی و مشی تواضع گونه این عالم ربانی و نجوای عارفانه اش در اوقات نماز در محراب مساجد شهرمان جذب کننده دل های عاشق حول محور ذکر الهی و رشد یافتن در مسیر معنویت بود.

حضور در مراکز مختلف آموزشی و مدارس یزد و کمک برای ارتقاء سطح معنویت آینده سازان فردای این سامان، اینک دلهای بسیاری را داغدار عروج خویش نموده است.

این ضایعه مولمه را محضر حضرت ولی عصر (ارواحناله الفدا)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)،حوزه های علمیه عموما و حوزه علمیه یزد خصوصا و شاگردان و ارادتمندان ایشان و خانواده مکرّم شان تسلیت عرض نموده،غفران الهی را برای این عالم پارسا و صبر و اجر برای سایر بازماندگان و دوستداران شان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

غفر الله لنا و له و کثّرالله امثالهم...

ان شاء الله