Print Logo
تشریح فعالیت‌های دو ماهه دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان چهارشنبه 5 آبان 1400 ساعت 17:36

از مشارکت در برگزاری باشکوه اربعین حسینی تا رسیدگی به امور زلزله‌زدگان


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت‌های دو ماهه اخیر، برخی از فعالیت های انجام شده در زمینه های مختلف از جمله مشارکت در برگزاری اربعین حسینی و رسیدگی به امر زلزله زادگان را برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام محمد انصاری در گفتگو با این پایگاه، مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی، همکاری در حل مساله  بحران آبی استان، رسیدگی به امور زلزله ‌زدگان اندیکا و برگزاری مراسم‌های مناسبتی و ... را از جمله فعالیت‌های این دفتر در دو ماه اخیر برشمرد.

وی یکی از برنامه‌های اصلی این مجموعه در ماه‌های اخیر را رسیدگی به اقشار محروم در سطح استان دانست و افزود: بسته‌های معیشتی ویژه کرونا در این دوره نیز به مانند ماه‌های قبل توسط خانه های هلال و خیرین داوطلب توزیع شد که با توجه به آغاز سال تحصیلی تهیه لوازم التحریر نیز برای مناطق محروم و به ویژه مناطق زلزله زده مورد توجه قرار گرفت و کانون های طلاب در این طرح مشارکت جدی داشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان یکی دیگر از فعالیت‌های اخیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان را مشارکت در برگزاری باشکوه اربعین حسینی عنوان کرد و افزود: در طول این مراسم از پایانه‌های مرزی شلمچه بازدید و از اعضا و داوطلبانی که در طرح غربالگری زائرین در پایانه‌‌ مرزی فعالیت می‌کردند، قدردانی شد  ضمن آن که در این بازدید‌ها مراتب قدردانی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به این عزیزان ابلاغ  شد.

بازدید از مناطق زلزله‌زده و مشارکت در طرح‌آب‌ رسانی در مناطق درگیر خشکسالی از دیگر اقدامات این مجموعه در دو ماه اخیر بوده است که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان در این گفت‌وگو به آن اشاره کرد . گفت: در جهت رفع مشکلات مردم در این دو حادثه دیدارهای مختلفی با مدیران و مسؤلین استانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت و اقدامات مربوطه پیگیری و دنبال شد.