Print Logo
سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 05:15

برگزاری سی امین جلسه شورای فرهنگی هلال احمر خوزستان



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، سی امین جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور اعضاء برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان با تبریک اعیاد، به بیان نکاتی از دستاوردهای زندگی با برکت پیامبر اکرم (ص) پرداخت و از آن جمله به وحدت میان مسلمین و دیگر اقشار جامعه‌ زمان خود اشاره کرد.

حجت الاسلام  محمد انصاری با بیان این نکته که وحدت مراتبی دارد افزود: قرآن کریم از مسئله وحدت به عنوان یک نعمت یاد کرده است و این امر نشان از ارزش بی بدیل آن است و البته وحدت و همدلی مراتبی دارد و ابتدا از کوچکترین مجموعه های جامعه که خانواده است شکل می گیرد تا به مراتب عالی آن که عبارت از وحدت درون سازمانی، ملی و وحدت میان مسلمین جهان است منتهی بشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان وحدت را یکی از عناصر اصلی موفقیت ذکر کرد و گفت: عملیات موفق آمیز و غرورآفرین امدادرسانی به زلزله زدگان اندیکا در گرو وحدت و همدلی امدادگران عزیز ما در سراسر استان بود که با سلایق و گویش‌های مختلف و در عین حال با اخلاص و بی ریا، در یک نقطه‌ خوزستان جمع و به آن منطقه محروم با وجود صعب العبور بودن و پراکندگی مناطق آسیب دیده امدادرسانی کردند و جا دارد از تمامی عوامل و مسئولان جمعیت هلال احمر به ویژه امدادگران عزیز که صف مقدم این ماموریت بودند تشکر و قدردانی کرد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری همایش خانواده های هلال احمری را از جمله راهکارهای تقویت وحدت و همدلی درون سازمانی ذکر کرد و در این جلسه اعضای محترم شورا نیز برای تحقق این مهم به تبادل نظرو ارائه پیشنهادات خود پرداختند.