Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 16:53

از برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی تا تقویت کانون های طلاب 


حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تلاش می‌کند تا با برگزاری سلسله نشست‌ها و گفت و گوهای مشترک با تمامی حوزه‌ها به اجماع واحد بر مبنای نیاز اعضا و کارکنان مجموعه در خصوص برنامه‌های فرهنگی رسیده و سپس اقدام به اجرای آن نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نگاه این مجموعه در هلال احمر استان بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، بهره گیری از ظرفیت جوانان و توجه ویژه به تربیت دینی و معرفتی این نسل است، افزود: تلاش شده است تا با برقراری ارتباطی موثر و کارآمد با تمام معاونت‌ها، همکاری‌های لازم صورت پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: فضای فکری و محتوایی تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های ۶ ماهه ابتدایی امسال که به تربیت و پرورش کارکنان، اعضا و به ویژه جوانان می‌پرداخت، اصل فرهنگی‌ داشت.

فعالیت 8 کانون طلاب هلال احمر در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به فعالیت ۸ کانون طلاب جمعیت هلال احمر در سراسر استان خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ طلبه برادر و ۱۷۶ طلبه خواهر عضو کانون‌های طلاب هستند که در برنامه‌های مختلف جمعیت به ویژه فعالیت های فرهنگی حضوری چشمگیر و موثر داشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه به منظور کمک به پرسنل و کادر درمان برای مقابله با بیماری کرونا افزود: در همین زمینه ۵ گروه طلاب حوزه جمعیت در صورت نیاز آماده حضور در مراکز درمانی و خدمت به همنوعان خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بهره‌گیری از ظرفیت کانون های طلاب در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین کمک به جمع آوری نذورات و هدایای مردمی و بسته بندی و توزیع بیش از ۷۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب اجرای طرح مومنان را از دیگر فعالیت‌های کانون طلاب در این استان دانست.

توجه به فعالیت‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی

 

وی با تأکید بر نقش پر اهمیت بیان مسائل فرهنگی در بین کارکنان اعضا و خانواده‌های آنان تصریح کرد: انتشار محتوای فرهنگی در قالب پیام‌ها، عکس نگاشت ها و ویدیو کلیپ ها تجربه خوبی بود که مورد استقبال بسیار زیاد قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری یکی دیگر از فعالیت‌های مهم این حوزه در هلال احمر استان را پی گیری مطالبات پیشنهادات و انتقادات و مشکلات امدادگران پایگاه های امداد و نجات دانست و خاطر نشان کرد: بازدیدهای مستمر ائمه جماعات از این پایگاه‌ها و دیدار چهره به چهره با امدادگران از برنامه‌های مورد تاکید و پیگیری این حوزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: همچنین به منظور تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در بین امدادگران جوان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی معرفتی نیز از دیگر فعالیت های جمعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری است.

آموزش، جزء جدایی‌ناپذیر فعالیت در هلال احمر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم پیگیری و اجرای برنامه‌ها، از آموزش ۷۰ درصدی جامعه طلاب عضو جمعیت هلال احمر استان خبر داد و افزود: با همکاری مطلوب معاونت آموزش در برخی شهرستان‌ها به زودی شاهد برگزاری آموزش‌های تخصصی ویژه کانون‌های طلاب خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان بار دیگر با تاکید بر برگزاری نشست‌های مختلف با همه حوزه ها و معاونت ها به منظور ارائه خدمات مطلوب و تقویت روحیه هم افزایی و کار گروهی خاطرنشان کرد: با این نگاه و با ابتکار دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اکنون فرصتی فراهم شده است تا معاونت‌های مختلف جمعیت ضمن حضور در جلسات هیئت مدیره به بیان گزارش‌های فعالیت‌های خود پرداخت و زمینه همکاری‌های بیشتر فراهم شود.

40060010/11/2021 4:52:21 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/10/202110100522046145_Thum.jpg