Print Logo
دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 17:39

برگزاری نشست شورای فرهنگی هلال احمر خوزستان


نشست شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، با دستور کار ارائه طرح های پیشنهادی به مناسبت های هفته دفاع مقدس، ایام ماه صفر و همچنین اربعین حسینی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین محمد انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان با اشاره به برکات برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین در سال های پیش و همچنین خسارات فرهنگی ناشی از کمرنگ شدن این گردهمایی میلیونی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، بر توجه ویژه به زیارت آن حضرت از راه دور و شرکت در راهپیمایی اربعین در صورت امکان تاکید کرد.

دکتر علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان  نیز در این نشست با یاد شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع با رعایت شرایط  ناشی از ویروس کرونا در سطح استان و بهره مندی از فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: پاندمی ویروس کرونا ثابت کرد همانگونه که جوانان دیروز با از خود گذشتگی پا به میدان دفاع از کیان اسلامی گذاشته و در مقابل ابر قدرت های جهان ایستادند، جوانان امروز نیز با گذشتن از سلامت و حتی جان خود در میدان مقابله با ویروس کرونا جانانه حضور یافته و از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت جامعه و تسکین آلام بشری دریغ نکردند.

در ادامه این نشست اعضای شورای فرهنگی  به طرح دیدگاه ها و برنامه های پیشنهادی خود پرداخته و برنامه های پیشنهادی از جمله  برگزاری مراسم عزاداری اربعین در فضای باز و تجلیل از داوطلبان شرکت کننده در طرح واکسیناسیون و دیدار با خانواده های شهدای سلامت، دفاع مقدس و ... را به تصویب رساندند.