Print Logo
حجت الاسلام و المسلمین انصاری خبر داد شنبه 27 شهریور 1400 ساعت 19:22

برگزاری دوره های امداد و نجات و تربیت مربی ویژه کانون های طلاب در خوزستان



جلسه هماهنگی برگزاری دوره های امداد و نجات و تربیت مربی ویژه کانون های طلاب در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این جلسه که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان و معاونین جوانان و آموزش جمعیت هلال احمر خوزستان برگزار شد‌، بر ضرورت آموزش های امدادی برای طلاب و روحانیون تاکید گردید.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان در همین زمینه تاکید کرد: پس از سیل سال 1398 خوزستان و حضور فعال طلاب داوطلب و جهادی در کمک رسانی به سیل زدگان و همچنین حضور فعال طلاب در مبارزه با بیماری کرونا، لزوم گسترش کانون های طلاب و  برگزاری دوره های آموزشی برای طلاب بیش از پیش احساس می شود.

در ادامه این نشست هر یک از معاونین آموزش و جوانان به بررسی راهکارهای گسترش و تسریع آموزش های امدادی ویژه طلاب و روحانیون پرداختند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

شایان ذکر است که دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان پیش از این جلسات متعددی با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان پیرامون کانون های طلاب برگزار نموده و روند جذب اعضای این کانون ها، با همت معاونت های جوانان و آموزش و دبیران کانون ها گسترش چشم گیری داشته است.

4006009/18/2021 7:20:58 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/09/202109103372205326_Thum.jpg