Print Logo
به مناسبت روز داروساز انجام شد شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 13:07

تجلیل از همکاران داروخانه هلال احمر استان زنجان



مراسم تقدیر از همکاران داروخانه هلال احمر استان زنجان مصادف با روز داروساز وبا حضور مدیرعامل، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان و نماینده نظام پزشکی، رئیس انجمن داروسازان و عضوهیئت مدیره انجمن داروسازان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در زنجان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک روز داروساز گفت: در پیشینه تاریخی و فرهنگ عمومی و باور اجتماعی مردم سرزمین کهن ایران اسلامی، همواره طبابت و طبیب از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

دکتر موسوی افزود: روز داروسازی یاد‌آور مجدد عظمت علمی ایرانیان در تاریخ بشری و نوید دهنده توسعه روز افزون تلاش های تحقیقاتی داروسازان پژوهشگر و دانشمند کشورمان است.

وی تاکید کرد: نقش کلیدی داروساز در چرخه درمان به قدری حیاتی است که باید گفت خدمات داروسازان مربوط به روز و مقطع زمانی مشخصی نیست. از کلیه داروسازان عزیز که امور بیمارستانی و مسئولین فنی و پرسنل داروخانه هلال احمر استان تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم بتوانیم گام مهمی در اعتلای فرهنگ سلامت جامعه و استان بر داریم.