Print Logo
یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 18:54

قدردانی امام جمعه بجنورد از جمعیت هلال احمر


امام جمعه بجنورد و همچنین نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، از اقدام هلال‌احمر برای برپایی بیمارستان صحرایی جهت درمان بیماران کرونایی تشکر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری امام جمعه بجنورد، از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر برای درمان مبتلایان به کرونا تشکر کرد.

 وی همچنین از اقدامات هلال احمر در ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی قدردانی کرد و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها و بستری بیماران در منازل؛ برخی از هیات‌های مذهبی و مردم شهرستان بجنورد برای خرید دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن به جمعیت هلال احمر کمک کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ضمن تشکر از راه اندازی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در بیمارستان امام حسن(ع) افزود: تقاضای بنده این است  که این کمک ها ادامه پیدا کند چرا که نیاز امروز مردم است و این کار خیر و با ارزش در نزد خداوند فراموش نخواهد شد.

 سید محمد پاک‌مهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی هم ضمن بازدید از خدمات مرکز 16 ساعته تست کرونا، درمانگاه و داروخانه جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر با تمام قوت در خراسان شمالی در ستاد کرونای استان به کمک علوم پزشکی آمده است و نمونه بارز آن راه‌اندازی مرکزی جامع با نیروهای متخصص و امکانات مناسب و لازم برای غربالگری و انجام تست سریع کرونا برای بیماران کرونایی است و با راه‌اندازی این درمانگاه‌های سیار، بار تراکم مراجعین به بیمارستان‌ها کاهش پیدا می کند.