Print Logo
دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 20:14

برگزاری نشست صمیمی کانون طلاب المهدی (عج) در بروجن


نشست صمیمی  اعضای کانون طلاب المهدی (عج) چهار محال و بختیاری با حضور نمایندگی ولی فقیه در استان، معاونت جوانان جمعیت، دبیر مجمع جوانان استان، رئیس و همکاران شعبه بروجن جمعیت هلال احمر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال حمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت در استان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ملکی ضمن خیر مقدم گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم در سفره خدمت گذاری به مردم، با انجام فعالیت های داوطلبانه کانون طلاب هلال احمر همراهی و مشارکت نماییم.

نمایندگی ولی فقیه در استان افزود: یکی از سختی های صعود انسان، خدمت به خلق است و وظیفه اخلاقی هر مسلمانی خدمت به مردم است.در زمان بحران، هر کمکی جمعیت هلال احمر بخواهد قطعا طلاب و روحانیون همراه خواهند بود و مناسب است تا هلال احمر هم برنامه ریزی دقیقی در اختیار داشته باشد تا بتوانیم خدمات بیشتری را ارائه نمائیم و از ظرفیت موجود، بهترین بهره برداری را در جهت خدمت داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نیز خاطر نشان کرد: هلال احمر رسالت انسانی دارد و مربوط به قوم و رنگ خاصی نیست و به تمام مظلومان دنیا کمک می نماید.

 وی تصریح کرد: رسالت طلاب مانند اهداف هلال احمر،  یعنی خدمت به مردم است و روحانیون نیز ادامه دهنده راه پیامبر اکرم(ص) هستند و اهداف پیامبر(ص) برای همگان و نه برای گروه خاص است، بنابراین، جمعیت هلال احمر نیز برای تمام مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: خرسندیم  که در جمع طلاب جوان، روحانیون و مسئولان شهرستان بروجن حضور یافته ایم و لزوما نباید عضو جایی باشیم تا به مرم خدمت کنیم و این مهم در جمعیت هلال احمر به عنوان  یک موسسه عام المنفعه به خوبی تعریف شده و بنابراین کمک به دیگران، دلیل نیاز ندارد. برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان، علی الخصوص در مواقع بحرانی و حوادث، نیازمند آموزش های لازم به افراد جامعه و هدف هستیم که این آموزش ها در جمعیت هلال احمر به خوبی نهادینه و ارائه شده است.