Print Logo
شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 21:50

آیین افتتاح مرکز درمانی شهید عباس جمشیدی در فارسان


با حضور دکتر فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر‌ کشور، مهندس نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ایرج کیانی بروجنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، علی اکبر جعفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان، طاهری فرماندار و اعضای شورای شهر فارسان مرکز درمانی شهید عباس جمشیدی جمعیت هلال احمر شهرستان فارسان شنبه شانزدهم مردادماه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت در استان چهارمحال و بختیاری؛ درمانگاه شهید عباس جمشیدی جمعیت هلال احمر شهرستان فارسان  با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر افتتاح و راه اندازی شد.

 حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر جعفری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر جناب آقای دکتر مرادیان معاون محترم درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر به استان گفت: هنگامی که شخصی ملکی را به عنوان وقف در اختیار نهادی مانند هلال احمر قرار می دهد این انتظار را دارد که به خواسته هایش عمل کنند و باید تلاش کرد در این زمینه به بهترین شکل عمل شود.

 دکتر فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر هم در حاشیه این مراسم گفت: فعالیت های درمانی و دارویی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری علیرغم کمبود امکانات و اعتبارات، خدمات گسترده و موفقی را داشته است.

 وی همچنین طی بازدید از داروخانه جمعیت هلال احمر استان افزود: نظم و نحوه ارائه خدمات و عملکرد این داروخانه می تواند الگوی بسیار خوبی در کشور باشد. .

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در ادامه ضمن قدردانی از حمایت ها و اعتماد خیرین و واقفین به جمعیت هلال احمراستان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمام توان خود را برای تجهیز این مرکز به کار خواهیم بست تا مردم این شهرستان و شهرستان های همجوار بتوانند از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

 لازم به ذکر است معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با هدف افتتاح پروژه درمانی شهرستان فارسان به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است که علاوه بر این مراسم، از مرکز جامع توانبخشی و داروخانه جمعیت هلال احمر استان و درمانگاه جمعیت شهرستان بروجن نیز بازدید کرد.