Print Logo
به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اجرایی ‌شد دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 04:38

دومین مرحله از طرح کتابخوانی "معاشرت با کتاب"


دومین مرحله از سلسله مسابقات کتابخوانی تحت عنوان «معاشرت با کتاب» به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اجرایی ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قرار است در این طرح نزدیک به سیصد نفر از امام جماعات مرتبط با جمعیت هلال احمر به بازخوانی کتاب «تندتر از عقربه ها حرکت کن» بپردازند.

این کتاب حاصل گفت‌وگوهای دانش­گر و نوید نجات‌بخش و دیدارهای مکرر دانشگر از بهیار صنعت سپاهان در سال ۱۳۹۵ است.
"تندتر از عقربه‌ها حرکت کن" روایتی از مسیر پر فراز و نشیب و پر چالش جوانی است که در جامعه امروزی نه ارثیه چندانی دارد و نه حاضر است برای موفق شدن شرکتش به احدی باج بدهد و رشوه بگیرد. چارچوب‌های خودش را دارد و با همان چارچوب‌ها که برگرفته شده از روایات بزرگان دین اسلام و راهنمایی های علما و رهبر انقلاب است، تلاش می‌کندتا شرکت خود را گسترش دهد، اما همه اطرافیان او و مدیران دولتی دیگر چنین کاری را غیرممکن می‌دانند.

در معرفی این اثر آمده است: کتاب «تندتر از عقربه‌ها حرکت کن» درباره یک راز است. درباره ننشستن که هیچ درباره نایستادن است. درباره حرکت کردن و تلاش کردن است. درباره مسئولیت‌پذیری در برابر جامعه است و جهاد اقتصادی و علمی.
معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی‌های منجسم و بهره‌گیری از مناسبت‌های مذهبی در سال جدید هر چه بیشتر خانواده جمعیت هلال احمر، خصوصا مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه، ائمه جماعات و طلاب داوطلب را در جهت فرهنگ سازی کتاب و کتابخوانی همراه سازد.

ترویج مطالعه و کتابخوانی یکی از محور‌های اصلی فرهنگی در جمعیت هلال احمر در سال 1400 است که مورد تاکید نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در شورای فرهنگی این مجموعه نیز بوده است.

مهلت ارسال پاسخ ها: 10 تیرماه

 

8406006/28/2021 4:36:50 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/06/202106109326419558_Thum.jpg