Print Logo
پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 12:52

انتخابات؛ مظهر تبلور مشارکت


ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره بر مشارکت و حضور حداکثری مردم و مشارکت عمومی شهروندان برای تعیین سرنوشت خویش مبتنی بر مردم سالاری دینی تاکید و پافشاری داشته است و اساس اقتدار ملی، شکوفائی و توسعه کشور را همواره در اصول مشارکت عمومی و همبستگی ملی دانسته و می داند.

در این میان یکی از مهمترین مظاهر این حضور، مشارکت، حق تعیین سرنوشت و ساختن آینده ای روشن برای کشور با مشارکت آحاد مردم در انتخابات است، انتخابی که می تواند سرنوشت امروز و فردای کشور را ترسیم و تعیین نماید.

از سوی دیگر مشارکت در انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موجب نا امیدی دشمن از اثر گذاری توطئه ها و نقشه های شوم خود و همچنین ایجاد امید و آغاز فصل جدید در مدیریت اجرایی کشور می باشد که  زمینه شکوفائی و رشد جامعه را فراهم می آورد.

به یقین تشکیل این نظام مقدس به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، بر پایه و اساس خدامحوری و تکیه و تاکید بر حضور و مشارکت مردم بوده است و در تمام این سال ها و علیرغم بحران ها و شرایط سخت، مظهر این حضور و مشارکت، یعنی انتخابات، در تمامی دوره ها و مقاطع بدون تعطیلی و حتی یک روز تاخیر به اجرا در آمده است،تا پشتوانه حکومت و نظامی مبتنی بر اراده و خواست آحاد ملت ایران شکل بگیرد.

4006006/17/2021 12:50:52 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/06/202106108632337509_Thum.jpg

در این میان، دشمنان این مرز و بوم نیز چون همیشه نقشه های آشکار و پنهان خویش را به کار می گیرند تا با تزریق ناامیدی و بی اثر شمردن نقش آراء مردم، حضور آنان را با هدف ضربه زدن به کیان و اساس کشور، کمرنگ نمایند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در سخنرانی روز چهارشنبه 26 خردادماه که فرمودند: "هدف آنها این است که این انتخابات به آن صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نگیرد؛ یعنی چه؟ یعنی مردم از نظام فاصله بگیرند؛ چون عدم حضور مردم در انتخابات طبعاً فاصله‌گیری مردم از نظام جمهوری اسلامی است؛ این هدف آنها است. البتّه مردم به حرف آنها گوش نکرده‌اند؛ حالا به بعضی از گروه‌های خاص کار نداریم که در مطبوعات یا این روزها در رسانه‌های فضای مجازی همان حرف های آنها را هم تکرار می کنند، لیکن تجربه نشان داده و متن مردم نشان داده‌اند که هر چه دشمن خواسته، عکسش را انجام داده‌اند؛ هم در مورد انتخابات، هم در مورد راه‌پیمایی‌ها و مسائل گوناگون دیگر. این ‌دفعه هم ان‌شاءالله به توفیق الهی همین جور خواهد شد؛ مردم ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد و آبرو خواهند داد به نظام جمهوری اسلامی "و بار دیگر خواب شوم آنان برای ایران اسلامی تعبیر نخواهد شد و  نقشه های شیطانی دشمنان با حضور پرشور و حداکثری ملت فهیم و بزرگ ایران از میان خواهد رفت و مسیر رشد، توسعه و بالندگی کشور از یک سو و رفع مشکلات، ضعف ها و آسیب های موجود نیز با عزمی جزم و همراهی همگان از سویی دیگر هموار خواهد شد.

در مقطع حساس فعلی و در میانه منطقه ای که آتش فتنه ها، جنگ ها و دشمنی های گروه های تکفیری و تروریستی، اطراف ایران مقتدر را فرا گرفته، با امنیت و آرامش نه تنها مرزها و جایگاه خویش را حفظ نموده و حوزه امنیتی خویش را به کیلومترها دورتر از سرزمین های خویش برده است که از تضعیف و تجزیه برخی از کشورهای اسلامی منطقه و تثبیت تروریست ها و عوامل و حامیان آنان که نه منطقه و جهان اسلام که جهان را مورد تهدید قرار می دادند جلوگیری نموده است و بر همین اساس برگزاری با شکوه، مقتدرانه و حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، بار دیگر نشانه روشنی از قدرت و جایگاه ایران اسلامی در پیش چشم جهانیان خواهد بود.

باید دانست که انتخابات سرمایه گذاری آحاد مردم برای ایران اسلامی است و هر رای در واقع کمک به رشد، شکوفائی و اقتدار این سرزمین محسوب می گردد که با سرنوشت تک تک ایرانیان وابسته است و می تواند بسیاری از ظرفیت ها و توانمندی ها را شکوفا و آسیب ها و خسران هایی را از میان بردارد و یا از بروز و ظهور آنان جلوگیری نماید.

جمعه 28 خرداد 1400، صبح روشن امید و ظهوری شکوهمند از ملت بزرگ ایران اسلامی

4006006/17/2021 12:51:02 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/06/202106105261498195_Thum.jpg