Print Logo
دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 11:10

پیام تبریک نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر برای پیروزی ملت فلسطین


نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال ‌احمر در پیامی، پیروزی ملت فلسطین در نبرد سیف القدس را تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در این پیام، پیروزی عبرت ‌آموز حق بر باطل را در این نبرد تبریک گفت و تاکید کرد که این پیروزی نویددهنده درخشش‌های دیگر مقاومت در آینده نزدیک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نبرد ۱۲روزه سیف‌القدس نشان داد که اسرائیل سست‌تر و پوچ‌تر ازآن چیزی است که از آن یاد می‌شود، نبردی که بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به عقب نشینی و شکست چندباره کرد. این پیروزی تحقق وعده نصرت الهی در یاری مومنان و‌ مظلومان است. بی‌شک همگان دریافتند که مقاومت تنها گزینه فلسطینیان برای شکستن هیمنه پوشالی اشغالگران قدس و پایان دادن به موجودیت آن و بازگرداندن حق غصب شده فلسطینیان است.

در این نبرد وحدت ایجاد شده بین گروه های مقاومت در فلسطین دستاورد ارزشمند دیگر این دوره بود. علاوه بر این، توجه حداکثری مردم جهان و‌ حساسیت افکار عمومی به آنچه در این سرزمین گذشت ثمره این مقاومت بود. امروز جبهه مقاومت قدر و منزلت اتحاد و اراده و عزم راسخ در مبارزه با ظلم و استکبار را به‌خ وبی تجربه می‌کند.
اینجانب، ضمن تبریک این پیروزی به مقام معظم رهبری، مسلمانان، آزادی خواهان جهان، مردم شریف فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت اعلام می‌دارم که جمعیت هلال احمر بنا به وظیفه ذاتی خود در حمایت از رنج‌دیدگان و مظلومان، مطابق تعهدات و موازین بین‌المللی بشردوستانه در کمک به مردم مظلوم آسیب دیده فلسطینی پیش‌قدم است و کمک خیران و‌داوطلبان را به آنان خواهد رساند.


عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر