Print Logo
حجت الاسلام و المسلمین خداجویان: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:50

نقشه راه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان هلال احمر تدوین شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از تدوین برنامه ‌راهبردی در راستای پیشبرد اهداف حوزه‌ نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی خداجویان با اشاره به اهمیت موضوع برنامه‌ریزی در فعالیت‌ها، این مهم را از ارکان اساسی مدیریت برشمرد و خاطر نشان کرد: بقای هر اقدام و فعالیتی در هر سازمان و مجموعه ای، برنامه‌ریزی است و باید در نظر داشت نظام‌هایی پایدار و ماندگار خواهند بود که برنامه‌ریزی داشته باشند و در این خصوص نیز توجه و دقت، بهتر از وجود امکانات است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت فعالیت دفتر نمایندگی حوزه‌ نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان به تبیین وظایف این بخش پرداخت و افزود: متاسفانه تا قبل از سال گذشته، سازمان جوانان فاقد دفتر نمایندگی بود و این خود یک چالش جدی به شمار می‌آمد و هیچ ریل‌گذاری صورت نگرفته بود و مسیر راهبردی و پیش رو مشخص نشده بود. به همین منظور در چند ماه گذشته تلاش شد میان فعالیت‌های سازمان جوانان و ماموریت‌های دفتر نمایندگی تطبیق و هماهنگی ایجاد گردد.

بنا به گفته حجت الاسلام والمسلمین مهدی خداجویان، سند راهبردی منتشر شده نتیجه این بررسی‌ها، تحلیل و مشاهدات بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در بخش دیگر از سخنان خود به اهداف انتشار این سند راهبردی اشاره کرد و با بیان اینکه سند راهبردی تدوین شده ریل‌گذاری برای حرکت‌ها و فعالیت های این دفتر است، افزود: در این سند به پرسش مشخصی پاسخ داده شده است که چه اقدامی را می‌خواهیم انجام دهیم و بنابراین فعالیت‌ها بر آمده از سلایق فردی نیست بلکه یک ریل‌گذاری بر اساس اسناد بالادستی و فعالیت دفتر نمایندگی صورت گفته و برنامه‌ها و فعالیت‌ها بر اساس این ریل‌گذاری دنبال می‌شود. دومین دستاورد این ریل‌گذاری این است که در دیگر بخش‌ها نیز می‌توان از این شاخص و ارزیابی بهره گرفت و در هر زمان می‌توانیم ارزیابی داشته باشیم که طبق نقشه راه گام برمی داریم و پیش می رویم یا خیر؟

حجت الاسلام و المسلمین خداجویان این سند راهبردی را یک نقشه و طرح عملیاتی و مسیر راه  توصیف کرد و با بیان اینکه این ریل‌گذاری باعث دوری از رفتار سلیقه‌ای می‌شود، افزود: ماه‌ها تلاش صاحبان اندیشه و مشاورین امر منجر به تدوین نقشه‌ راهی شد که خط و مشی حرکتی و عملیاتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر را در سازمان جوانان نشان می‌دهد و بسیار راهگشا خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: این سند راهبردی به محضر نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر تقدیم شده است و پس از تایید و ویرایش نهایی منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی خداجویان اسنادبالا دستی در این چشم انداز را فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین معزی، نظام‌نامه مورد تایید مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد.

4006005/16/2021 10:44:17 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/05/202105104634609041_Thum.jpg
8006005/16/2021 10:44:17 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2021/05/202105104659018233_Thum.jpg