Print Logo
چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:00

پیام تبریک رئیس هلال‌احمر به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر


رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم ایران و مسلمین تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ متن پیام تبریک دکتر کریم همتی به شرح زیر است:

عید سعید فطر عید روزه‌گشایی و سرافرازی بندگانی است که پس از یک ماه روزه‌داری، تحمل سختی‌ها و حذر از گناهان، رضایت الهی را جلب نموده‌اند.

اکنون که ماه رحمت، برکت و مغفرت الهی به پایان رسیده است، ان شاء الله مهربانی، سعادت و آمرزش الهی شامل حال تمامی مسلمین و بالاخص هموطنان روزه‌دار شده و بهره‌بردن از شب‌های پرفضلیت قدر، توفیقات روزافزونی را در مسیر زندگی بندگان خالص خداوند قرار داده باشد.

جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان امسال نیز با یاری داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر و حفظ کرامت نیازمندان، با طرح همای رحمت در خدمت خانواده‌های ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بود و امدادگران، نجات گران و جوانان بی‌ادعای جمعیت هلال احمر هم در مرزهای کشور از مسافرین تست کرونا گرفتند. تلاش‌های این عزیزان برای آسایش و آرامش مردم در ماه میهمانی خدا همچون عبادت بود و قطعا به عنوان باقیات صالحات، برای آنها خیر و ثواب اخروی خواهد داشت.

حلول عید سعید فطر و ماه شوال را به عموم مردم ایران و مسلمین تبریک می‌گویم و سلامت و بهروزی برادران و خواهران مومن را از پروردگار مسئلت دارم.

دکتر کریم همتی

رئیس جمعیت هلال احمر