Print Logo
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت عید سعید فطر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 22:30

عید شکوفایی جان انسان


حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران ماه ضیافت و بندگی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام تبریک و تهنیت حجت الاسلام والمسلمین معزی به این شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«اللّهُمَّ إنی أَسْئَلَکَ خَیرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ»
 
ماه رمضان ۱۴۰۰ (۱۴۴۲هجری قمری) هم تمام شد. ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه بندگی و ذکرخدا به پایان رسید و خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.
اینک عطر دل انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته شده است. 
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده‌اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.
شمیم خوش بهار جان‌ها، عید طاعت و بندگی، بار دیگر روحمان را می‌نوازد و به یمن حضور عاشقانه در یک ماه ضیافت الهی، برکات بی‌شمار این ایام معنوی را در سراسر جهان اسلام جشن می‌گیریم. 
فرارسیدن عید فطر، عید رحمت و مغفرت و اخوت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگوار ایران، مسلمانان سراسر جهان و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای امت اسلامی روزهایی سرشار از همدلی و برادری، سعادت و بهروزی آرزومندم.