Print Logo
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 00:51

از تلاش ایثارگرانه هلال احمر در امدادرسانی حادثه دیدگان سیل تقدیر می کنیم


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در پیامی از خدمت رسانی و تلاش ایثارگرانه نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان سیل اخیر استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در پیامی از خدمت رسانی و تلاش ایثارگرانه نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان سیل اخیر استان در (محور اردکان – چوپانان و بیاضیه ) بافق و مهریز قدردانی کرد.

آیت الله ناصری در بخشی از این پیام آورده است: اینجانب به خانواده‌هایی که عزیزان خود را که بعضی نیز برای خدمت و نجات دیگران به محل سیل اعزام شده بودند، از دست دادند، تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال اجر بسیار در این ماه بزرگ برای آن‌ها خواستارم.

لازم به ذکر است که مسئولان امر باید در پیشگیری از این حوادث دقت می‌کردند تا این اتفاقات برای بار چندم اتفاق نیفتد و اینگونه سبب صدمه و آسیب نشود. مسئولان امر باید حوادث را جدی بگیرند و خیابان‌ها، کوچه‌ها و جاده‌ها را برای مقابله با حوادث طبیعی نظیر سیل مجهز و آب‌ها را مهار کنند و راهی برای استفاده از این نعمت خدادادی تدبیر کنند.

بر پیشگیری از وقوع این اتفاقات تاکید دارم و معتقدم اگر برای پیشگیری هزینه نکنید، چندین برابر باید برای خسارات هزینه کنید ضمن اینکه برخی از خسارت‌ها نظیر از دست دادن این عزیزان، جبران ناپذیر است.

ضمن قدردانی از تلاش ایثارگرانه نیرو‌های امدادی هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و ... امیدوارم دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی در استان یزد نباشیم و از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون برای امدادگران هلال احمر و نیروهای امدادی را مسئلت دارم.

در بارندگی اخیر و سیل بیاضیه سه نفر جان خود را دست دادند و یک نفر هم مفقود شد که با انجام عملیات‌های نیرو‌های هلال احمر، جسد چهارمین مفقودی این حادثه هم پیدا شد.

همچنین ۹ نفر هم در روز نخست سیل محور چوپانان نجات یافتند که در پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اسکان یافتند .