Print Logo
در گفتگو با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ایلام  اعلام شد شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 21:17

عضویت بیش از ۶۰۰ طلبه عضو کانون طلاب هلال احمر


حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه با اعلام عضویت بیش از 600 طلبه در کانون طلاب هلال احمر ایلام گفت: در استان ایلام ۱۶ کانون طلاب برادران و خواهران لا فعالیت های مختلف و متنوع  وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، وی با بیان اینکه کانون‌های طلاب همواره مانند سایر اعضای جمعیت هلال احمر پیشقدم در امور عام المنفعه و فعال در ارائه خدمات بشردوستانه این نهاد مردمی به جامعه هستند افزود: در سال گذشته طلاب عضو جمعیت هلال احمر با هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به فعالیت های موثر در خصوص مقابله با ویروس منحوس کرونا کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ایلام با اشاره به خدمات مجاهدانه و از روی اخلاص طلاب و روحانیون به حضور در طرح بزرگ رزمایش همدلی و کمک های مومنانه طلاب اشاره و تصریح کرد:
حضور در بیمارستان ها و تلاش برای ایجاد روحیه امید و آرامش های روانی در میان بیماران کرونایی و همچنین تدفین و تغسیل متوفیان ناشی از این بیماری که در روزهای ابتدایی شیوع کرونا دغدغه ای اساسی بود، از مهمترین فعالیت های طلاب عضو کانون ها در این زمینه به شمار می آید.

سال ۹۹، دوران حضور فعال در فضای مجازی
حجت الاسلام و المسلمین الیاسی در ادامه به فعالیت های متعدد فرهنگی این دفتر در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شرایط به وجود آمده و لزوم عدم برگزاری مراسم ها و برنامه ها به صورت حضوری بر اساس شیوه نامه های بهداشتی سبب شد تا از طریق بستر مجازی و البته با تعامل و همکاری سایر معاونت ها اقدام به انتشار مستمر مباحث و اجرای مسابقه های  فرهنگی کرده و بازخورد بسیار خوبی نیز داشته باشیم.
وی افزود: در این زمینه با هدف توسعه و گسترش فعالیت های اثربخش، از اقدامات هر حوزه و معاونت تقدیر و تجلیل نیز به عمل آمده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ایلام در پایان پیگیری دقیق و مستمر مباحث نظارتی که از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر است را یکی از مسائل مهم سال ۱۳۹۹ در استان ایلام دانست و افزود: بازدید و حضور از پایگاه ها، نظارت بر امور خیرین و کمک های مردمی و همچنین حضور در برنامه‌های اجرایی کلیه معاونت‌ها از منظر اجرای امور فرهنگی و نظارتی از مهمترین فعالیت ها بوده است.