Print Logo
سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 16:53

خدمت رسانی هلال احمر هرمزگان از ابتدای اپیدمی کرونا


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر هرمزگان از خدمت رسانی داوطلبان، امدادگران و اعضاء کانون های طلاب جمعیت هلال احمر استان از ابتدای اپیدمی کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر هرمزگان در جلسه ستاد بحران نهادهای حوزوی استان با اشاره به برنامه‌های هلال احمر در ایام کرونا، گفت: بخش های مختلف هلال احمر استان از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در کنار دیگر ارگان ها مشغول خدمت رسانی به صورت های مختلف و در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان بوده است.
وی افزود: ستاد کرونای استان هرمزگان به این نتیجه رسیده است که برنامه های مذهبی و نماز جماعت تعطیل شود و کمک روحانیون در جهت عدم تجمع بسیار لازم بوده و در این زمینه نیز همکاری ها و همراهی های جدی صورت گرفت و با استفاده از شیوه های دیگر این برنامه ها اجرایی گردید.
حجت الاسلام و المسلمین شهابی افزود: دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیروی از مصوبات ستاد کرونا است و تمامی ما نیز تابع ستاد کرونا هستیم اما از نیازهای مردم هم غافل نبوده و در این زمینه تلاش ای جدی صورت گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خواسته مردم برگزاری جلسات مذهبی در شب های ماه مبارک رمضان است و چشم انتظار شب های قدر هستند و نیاز های معنوی دارند، لذا در این زمینه نیز تدابیر لازم باید اندیشیده شود و در این جهت و با هم اندیشی صورت گرفته، پیش بینی های لازم شکل گرفته است.