Print Logo
شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 18:32

برنامه های عیدانه دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان از دیدارها و بازدیدهای عیدانه از ابتدای سال 1400 با همراهی مدیر عامل هلال احمر این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان گلستان؛ از لحظه سال تحویل با حضور در گلزار شهدای گرگان و پس از آن مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان پیام تبریک سال جدید و تقدیر به امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه های امداد و نجات استان ابلاغ شد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدوی افزود: در طول ایام نوروز نیز بازدید عیدانه به صورت جداگانه از پایگاه های امداد و نجات شهید داود عاشوری در شهرستان بندرترکمن، امداد و نجات النگ و درازنو در شهرستان کردکوی، صحنه در شهرستان آق قلا، نوکنده در بندرگز، پایگاه های زیارت، قرق و چهارباغ در شهرستان گرگان، خوش ییلاق در شهرستان آزادشهر، تنگراه گالیکش در جنگل گلستان، پایگاه چاتال مراوه تپه و ... صورت گرفت .
وی افزود: همچنین دیدار با نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی همراه‌ با بازدید از پایگاه شش آب رامیان، ، دیدار با نماینده مردم شهرستان های گالیکش، کلاله و مینودشت همراه با بازدید از پایگاه سه راهی گالیکش کلاله و دیدار عیدانه با پرسنل انتظامی پاسگاه چاتال از دیگر برنامه های عیدانه دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان بازدید عیدانه از مرکز امداد دارویی هلال احمر گرگان و حضور در جشنواره اقتصاد روستا در روستای هدف گردشگری وامنان در بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر را از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام اعلام کرد.
وی گفت: برگزاری مسابقه گزیده ای از فرمایشات امام خمینی(ره) در قالب کتاب امام زمان(عج) ویژه ماه شعبان نیز از جمله اقداماتی بود که در ایام نوروز پیگیری و عملیاتی گردید.