Print Logo
پیام نماینده مقام‌معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر به مناسبت نیمه شعبان یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 13:48

شناخت منجی عالم بشریت، زمینه‌ساز رهایی و رستگاری انسان‌هاست


حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به عموم مسلمین و منتظران آن حضرت تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
 
نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر تمامی مسلمانان در سراسر گیتی و همه مظلومان زمین مبارک و خجسته باد. 
سلام ما بر کسی که خداوند وعده داده که می‌آید و در زمین عدالت  را حاکم می‌کند. 
سال ۱۴۰۰ از ویژگی خاصی برخوردار است  و آن هم وجود دو نیمه شعبان در این سال است.
اگر چه این واقعه عظیم را نباید تنها در یک روز از سال یادآوری کرد و گرامی داشت بلکه باید به عنوان سرمشق و نمونه در اشکال و موضوعات مختلف در طول سال و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی زندگی جاری و ساری گردد.
امید آمدن منجی از زیباترین انتظارهاست و درک صحیح این انتظار زمینه‌ساز تعالی خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی خواهد بود. 
انتظار ظهور، نشانه‌ای از گسترش عدالت و رحمانیت خداوند است که هیچگاه بندگان خود را تنها، بی یاور و بی هدایتگر نگذاشته و نخواهد گذاشت.
این انتظار یعنی کوشش، یعنی تلاش برای تحقق اصلاح آینده جهان، یعنی فراهم کردن بستر ظهور، این نگاه به تلاش و کار نیاز دارد. به یقین شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها گردد و آنان را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد. ملت ایران با این باور و با هدایت مقام معظم رهبری در آماده‌سازی زمینه ظهور تلاش می‌کنند و مشتاقانه آن روز را به انتظاری شیرین نشسته‌است.
اینجانب فرارسیدن این عید سعید را به مسلمین جهان و ملت سرافراز و ولایت مدار ایران اسلامی، خصوصا کارکنان، داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر که در یکسال گذشته خالصانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا مجاهدت کردند و در رزمایش‌های مواسات و همدلی مومنانه فعالیت نمودند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید آنکه در این سال که همه‌ شئون زندگی تحت تاثیر بیماری عالمگیری واقع شده است زنده نگاه‌داشتن این عید سعید تاثیری مضاعف در زندگی مردمان داشته باشد. 
 
عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر