Print Logo
سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 18:36

پیام تبریک دکترهمتی به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه


رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی  فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت، دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در این پیام به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه آورده است:

حلول ماه مبارک شعبان، ماه منسوب به پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) را به مردم مومن ایران تبریک می‌گویم. ان شاء الله توفیق بهره‌مندی از فضائل ماه شعبان شامل همه ما گردد تا سبکبال قدم به میهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان گذاریم.

همچنین از عموم هموطنان خواستارم در مناجات‌های خالصانه ماه شعبان، امدادگران پرتلاش و داوطلبان نجیب جمعیت هلال احمر را در پیشگاه پروردگار مشمول دعای خیر خویش قرار دهند.

ولادت‌‌ ائمه معصومین، سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، زین ‌العابدین امام سجاد (ع) و بقیّة الله الاعظم امام حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه و الشریف) و نیز میلاد ستارگان تابناک خاندان نبوت و امامت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر (ع) در ماه مبارک شعبان، بر عزت و فضائل آن افزوده است تا در سایه عبادات خاصه ماه شعبان، شیرینی میمنت این ماه برای مسلمین دوچندان شود.

قرین شدن ماه مبارک شعبان و جشن ملی نوروز را به فال نیک گرفته و در آستانه بهار و دگرگونی احوال طبیعت، تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه و الشریف) را از خداوند مسئلت دارم که با ظهور ایشان حال ما به نیکوترین حال و بهار واقعی، مانند خواهد شد.