Print Logo
سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 17:35

اجرای چهارمین مرحله عیدانه در هلال احمر خراسان شمالی



چهارمین مرحله عیدانه (فرشتگان رحمت) توسط جمعیت هلال احمر خراسان شمالی انجام شد و در طی آن ۴۵۰ بسته معیشتی در میان اقشار آسیب پذیر و همچنین متاثرین از کرونا توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، ابوالفضل محبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اعلام این خبر که در قالب چهارمین مرحله توزیع بسته‌های این طرح عیدانه اجرا شد گفت: این بسته های معیشتی شامل مواد غذایی و کالاهای اساسی است که هر کدام حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از بسته های معیشتی با کمک مردم و خیرین تهیه شده تا در روزهای پایانی سال 1399 و در آستانه سال 1400 بتواند بخشی از حمایت های لازم از این خانواده ها را به انجام رساند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از ابتدای سال تاکنون بیش از 9 هزار بسته معیشتی در قالب طرح های مختلف میان خانواده های آسیب پذیر و متاثرین از کرونا با کمک خیرین و همکاری دستگاه های مختلف توزیع کرده است.

محبان در ادامه از تلاش تمامی دست‌اندرکاران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تقدیر کرد و گفت: امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان طی امسال در تمامی سوانح و اتفاقات برای امدادرسانی حضور داشته اند.

وی تاکید کرد: استان خراسان شمالی با تلاش داوطلبان و جوانان ما، در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جزو رتبه داران کشور است که نشان دهنده حضور آن ها در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا از سال گذشته تاکنون دارد.