Print Logo
پیام تسلیت نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 09:37

امام موسی کاظم (ع) اسوه صبوری و شکیبایی


حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجم رجب، سالروز شهادت امام هفتم شیعیان، حضرت موسی بن جعفر(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
۲۵ ماه رجب دل‌ها در فراق امام غریبی سوگوار است که سال‌ها تحت آزار و تعقیب و شکنجه بوده است، حضرت امام موسی کاظم (ع) همچون سایر معصومین در طول عمر گرانقدر خویش در راه ترویج و تبیین معارف نورانی و اصیل دین با مشکلات و خطرهای بسیاری روبرو بوده‌اند. این امام بزرگوار در طول عمر پربرکت خود الهام‌بخش صبوری، شکیبایی، بردباری و دیگرخواهی بوده است.
اینجانب با امید به اینکه همه ما در الگو گرفتن از سیره زندگانی حضرت امام موسی کاظم (ع) و تعمق و تفکر در زوایای مختلف زندگی ایشان کوشا باشیم، فرارسیدن بیست و پنجم رجب سالروز شهادت این امام همام را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
امید آن که در این سال که همه‌ شئون زندگی تحت تاثیر بیماری عالم­گیری واقع شده است توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام( یاری‌گر دل­های خسته و امیدبخش جان‌ها باشد.

 

عبدالحسین معزی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران