Print Logo
همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 15:59

افتتاح 9 خانه هلال در شهرستان فیروزه خراسان رضوی


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در آئین افتتاح همزمان ٩ خانه هلال روستایی فیروزه در مسجد روستای سلیمانی، مردمی بودن را مهمترین ویژگی هلال احمر به عنوان جمعیتی غیردولتی و خیریه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از ارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی با اشاره به اهداف اصلی انقلاب اسلامی مانند اقامه عدالت، تاکید کرد: کار امام خمینی(ره) فقط تغییر شاکله نظام سیاسی در ایران نبود بلکه تجدید حیات اسلام و معرفی اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان بود.
وی با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: دهه فجر هر سال بهترین زمان برای بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی است.شایسته است تا مهمترین برکات و دستاوردهای این انقلاب را مانند شخصیت و هویت دادن به بانوان به عنوان انسان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) به همگان معرفی کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی یادآوری کرد: انعکاس جفای رژیم طاغوت پیش از انقلاب و نیز دوران شکوهمند پیروزی انقلاب و دفاع مقدس رسالت امروز ما و به خصوص آنان که در آن دوران شاهد بودند، است.
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی همچنین با اشاره به این که صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و انقلاب هم تمام نشده و به امید خدا تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) تداوم دارد.
وی مردمی بودن را مهمترین ویژگی هلال احمر به عنوان جمعیتی غیردولتی و خیریه دانست و گفت: ماموریت­های اصلی هلال احمر نیز با اهتمام و همراهی مردم در مراکزی مانند خانه­های هلال محقق می شود و طرح­هایی مانند رزمایش مواسات و همدلی در هلال احمر نیز توفیقات بسیاری داشته است.