Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 16:45

خداوند  سعادت خدمت به بندگان را در اختیار نیروهای هلال قرار داد



مراسم تجلیل از مقام به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت در استان قم، حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری در این آیین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر گفت: استان قم به دلیل وجود مراجع عظام، علماء، دانشمندان، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و همچنین به دلیل شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور می‌بایست مسئولین نگاه بین‌المللی به این استان داشته و امکانات و بودجه‌های تخصیص داده شده به این استان نیز بر اساس این نگاه و با چشم‌انداز درازمدت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به دلیل موقعیت و جایگاه خاص استان قم و همچنین به دلیل برگزاری برنامه‌های مختلف در طول سال در اعیاد ملی و مناسبت های مذهبی، وظیفه هلال احمر که یک سازمان عام‌المنفعه و بشردوستانه است و یکی از خدمات اصلی آن امدادرسانی به مردم در حوادث و سوانح می‌باشد سنگین‌تر خواهد بود.
وی با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) می‌فرمایند: خداوند سه چیز را از دنیای شما پیش من محبوب قرار داده است که تلاوت کتاب خدا، نگاه کردن به چهره پیامبر اکرم(ص) و خدمت کردن به بندگان خدا می‌باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری افزود: خدمت کردن به بندگان خدا از دیدگاه حضرت زهرا(س) دارای جایگاه عظیمی است و خداوند این موقعیت و سعادت را نیز در اختیار نیروهای هلال قرار داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) بیان کرد: امام حسین(ع) برآورده‌ شدن نیاز مردم را نعمتی از سوی خداوند می‌داند و خداوند هلال احمر را به عنوان عامل و کارگزاری قرار داده که نیازهای مردم در حوادث و سوانح برطرف و به آنها خدمت‌رسانی کند که باید قدردان و شکرگزار این موقعیت باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم نقش زنان را در مدیریت بسیار مهم دانست و گفت: زنان با مدیریت خود می‌توانند در بسیار یاز موضوعات موفق و دقیق عمل نمایند.
در این مراسم از زحمات و تلاش‌های پرسنل خواهر هلال احمر با اهدای جوایزی تقدیر شد.