Print Logo
نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 14:36

مردم همواره از هلال احمر به نیکی یاد می کنند


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در محل هلال احمر تبریز از طرح توزیع سومین مرحله کمک های معیشتی هلال احمر استان بازدید به عمل آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برکات فراوانی برای کشور و مردم عزیز داشته است و اقدامات بسیار مهمی در طول ۴۰ سال گذشته در کشور انجام گرفته که دستگاه ها  ادارات و سازمان ها بایستی به مناسبت ایام الله دهه فجر، خدمات اداره متبوع خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مردم معرفی و ارائه کنند.
امام جمعه تبریز تاکید کرد : علیرغم این که مشکلات زیادی بر سر راه انقلاب اسلامی از طرف دشمنان نظام  به وجود آمده است و همچنین بعضی از بی‌تدبیری های  داخلی وجود داشته ولی علیرغم همه اینها، اقدامات بسیار فراوانی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته  که برکات فراوانی داشته است.
 
نماینده ولی فقیه در استان افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایمان، دین و اسلام مردم به پیروزی رسید و مردم کشورمان همان گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند بعد از انقلاب نیز نقش خود را فراموش نکردند و هم اکنون در پاسداری از انقلاب نقش آفرینی کرده اند .
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تجلیل از نقش خیرین و نیکوکاران در ایام کرونا گفت : مردم در ایام کرونا به خوبی نقش خود را در راستای کم کهای مومنانه ایفا کردند .
وی به جایگاه هلال احمر در برقراری صلح و آرامش اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نه تنها  در سطح کشور، بلکه در سطح دنیا، سفیر صلح و آرامش می باشد و در عرصه های گوناگون فداکاری های مختلفی از خود نشان داده است.
امام جمعه تبریز افزود: هلال احمر از جمله سازمان هایی است که مردم از آنها به نیکی یاد می کنند و خدمات هلال احمر، پلیس راه، آتش نشانی و اورژانس تعطیل شدنی نیست.
وی تصریح کرد: با همه سختی ها و ماموریت های امدادی متفاوت، نیروهای هلال احمر در امر کمک های مومنانه هم سهیم هستند که از زحمات همه داوطلبان، خیرین  و مسئولان هلال احمر تشکر و قدردانی می کنیم.