Print Logo
نماینده ولی فقیه در استان سمنان پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 18:21

خدمات هلال‌احمر در سمنان تقویت شود



نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: یکی از دلایل خوشنامی هلال احمر آمادگی همیشگی برای کمک به مردم در حوادث و بحران هاست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت و جمعی از مدیران استانی گفت: با توجه به وسعت جغرافیایی و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر از محور‌های این استان، وجود بالگرد امدادی به صورت دائم و توسعه داروخانه با تامین دارو‌های کمیاب ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که هلال احمر، نهادی مردمی است گفت: با خدمت صادقانه به مردم باید امید در جامعه را افزایش داد.
آیت الله شاهچراغی با ابراز رضایت از عملکرد هلال احمر استان سمنان در بخش‌های مختلف به ویژه اجرای طرح‌های مواسات و همدلی تاکید کرد : یکی از دلایل خوشنامی هلال احمر آمادگی همیشگی برای کمک به مردم در حوادث و بحران هاست.
دکتر خسرو رحمانی معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار هدف از سفر به استان سمنان را بازدید از طرح‌ها و بررسی وضعیت هلال احمر استان به لحاظ آمادگی در امداد و نجات، تجهیزات و آموزش عنوان کرد و گفت: آموزش در هلال احمر برای تاب آوری جامعه در شرایط بحران، دائمی و به روز است.