Print Logo
یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 12:41

قدردانی آیت‌الله علم الهدی از خدمات هلال‌احمر در مقابله با کرونا


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: هلال احمر با ارزش ترین خدمات را در ایام کرونا داشت و اقدامات این جمعیت گاهی مانند ایام ابتدای طرح غربالگری، مددکار موثری برای وزارت بهداشت بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ولی فقیه در هلال احمر، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی  آیت الله علم الهدی در این مراسم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همچون گذشته در خصوص بیماری کرونا در قرارگاه مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همراهی و اقدامات بسیار خوبی داشته است.
امام جمعه مشهد افزود: آنان که در طرح رزمایش مواسات و این قرارگاه فعالیت داشتند به عشق عترت و اهل بیت(ع) و ولایت بود و این حرکت های خالصانه در سایه امام زمان(عج) انجام گرفته و با برکت است.
آیت الله علم الهدی تصریح‌ کرد: رزمایش مشترک جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بسیار با برکت است و خراسان رضوی از جمله بیشترین آسیب ها را در ماجرای کرونا و با قطع حضور زائران متحمل شده است.
وی افزود: در استان و در مشهد حدود ۳۷ هزار نفر بیکار شدند و برخی بازاریان و اصناف آبرومند شهر به شدت متضرر شدند و این اقدامات حمایتی باید تداوم داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین با تقدیر از غربالگری و سایر خدمات جمعیت هلال احمر در مقابله با کرونا گفت: عزیزان هلال احمر با اخلاص مجاهدانه از ابتدای کرونا تاکنون در عرصه و میدان بودند و اینک هم با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این مجموعه ها در استان در حال خدمت هستند.
آیت الله علم الهدی افزود: این خدمات در دادرسی مردم و محرومان بسیار موثر است و خوشبختانه همزمان چنین طرح هایی در شهرهای دیگر استان مانند سبزوار هم در حال اجراست.
به گفته امام جمعه مشهد تا زمانی که نگرانی کرونا در میان مردم هست می بایست این دستگیری ها هم تداوم داشته باشد
آیین رزمایش مواسات، همدلی و اهدای بسته های معیشتی جمعیت هلال احمر امروز با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد، دکتر محمد نصیری رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، دکتر سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی عضو رزمایش اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی به خانواده های متاثر از ویروس کرونا انجام شد.
در خاتمه این آیین نیز از چهار نفر از داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تجلیل شد.