Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان زنجان جمعه 19 دی 1399 ساعت 19:10

تکریم انسان ها از اهداف هلال احمر است



یکصد و دوازدهین خانه هلال زنجان در محله اسلام آباد این شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان در  آئین افتتاح یکصد و دوازدهمین خانه هلال مسجد حضرت علی اصغر(ع) در محله اسلام آباد گفت: بی طرفی، بی غرضی و تامین احترام و تکریم انسان‌ها از اهداف مهم هلال احمر به شمار می‌رود.
حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، هر کسی یک نفر را حیات بخشد، مانند این است که همه انسان‌ها را زنده کرده است.

وی تاکید کرد: هلال احمر در تکریم انسان‌ها و تلاش برای امدادرسانی برای حادثه دیدگان پیشقدم است و این رسالت‌ها را در بخش های مختلف امدادی، جوانان و داوطلبان انجام می دهد.

علی طاهری،‌سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: ان شالله بتوانیم منش، رفتار و کردار این شهید والامقام را در زندگی و کار خود الگو قرار داده و در این مسیر قدم برداریم.

وی تاکید کرد: در خانه هلال با فعالیت در چهار حوزه جوانان، امداد و نجات، آموزش و امداد در خدمت اعضای آن خواهیم بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانه هلال شعبه ای کوچک از جمعیت هلال احمر در مسجد حضرت علی اصغر(ع) محسوب می شود که با افتتاح آن در این چهار حوزه بیان شده تعامل دوسویه تقویت و همکاری ها بیشتر خواهد شد.