Print Logo
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 18:08

افتخار می‌کنم داوطلب هلال احمر هستم


مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران و کارکنان هلال احمر استان خراسان شمالی، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد  در  این دیدار خود را عضو داوطلب جمعیت هلال احمر دانست و تاکید کرد به این مهم افتخار می نماید.
حجت الاسلام و المسلمین نوری در این زمینه افزود: فعالیت جمعیت هلال احمر با سایر نهادها و دستگاه‌ها متفاوت است. شما در هلال احمر با حوادث سر و کار دارید و به استقبال خطر می‌روی.  هلال احمر در گذشته در بسیاری از حوادث نظیر برف و کولاک، حوادث جاده ای و بلایای طبیعی حاضر می شد اما اکنون بیماری کرونا هم افزوده شده و هلال احمر در این جبهه نیز فعال است.
وی بر اهمیت حضور هلال احمر در بزنگاه های مهم و استفاده از نیروهای جوان تاکید کرد و افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر با نیت خداپسندانه و خدمت به مردم، حوادث را به جان می خرند و از جان خود مایه می‌گذارند. این کار از چنان اجری نزد پروردگار برخوردار است که در صورت جان باختن در این مسیر، شهید به حساب می آیند.
امام جمعه بجنورد برگزاری طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه توسط جمعیت هلال احمر را بسیار مهم دانست و افزود: جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌ها و گروه های جهادی این کار را به خوبی انجام می‌دهد .

وی به ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی کشور اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاشمان را برای خنثی کردن تحریم ها به کار ببریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری ادامه داد: دستاوردهای کشور در زمینه های مختلف پزشکی، نظامی، هوافضا و... به خاطر اتکاء به جوانان و دانشمندان کشور است و نشان می دهد با همین نگاه می‌توانیم بر سایر مشکلات نیز فائق بیاییم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز با تبریک ایام ولادت حضرت زینب(س)، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان سلامت و جمعیت هلال احمر را گرامی داشت و بر ارائه خدمت بی منت از سوی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تأکید کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) در خصوص اقدامات و فعالیت های مختلف در هلال احمر استان گزارشی را ارائه نمود.

1080108012/22/2020 6:07:45 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/12/202012105581670099_Thum.jpg