Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان خبر داد یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 18:24

طرح "سیل و سردار"  در سطح استان برگزار خواهد شد


نشست ستاد مدیریت بحران هلال احمر استان خوزستان با حضور ریاست مهدی ولی پور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خوزستان، ضمن خیر مقدم به رییس سازمان امداد و نجات اظهار امیدواری کرد که با حضور و برنامه‌ریزی منسجم، باری از دوش مشکلات مردم برداشته شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد انصاری با اعلام خبر برگزاری طرح " سیل و سردار"  افزود: این طرح با کمک قرارگاه کربلا اجرا می‌شود  تا عکس ها، فیلم ها و خاطرات شهید والامقام سپهبد سلیمانی را جمع آوری کرده و آرشیو ماندگاری در ارائه کمک های بشر دوستانه و نوع دوستانه از آن شهید سلیمانی ثبت و ضبط گردد.

وی افزود: این شهید علاوه بر این که یک نابغه نظامی و سیاسی برای جهان اسلام و یک استاد اخلاق و عرفان بودند، پیشتاز در امداد و تسریع کننده خدمت رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل 98 خوزستان هم بودند.
در این دیدار که با هماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه درهلال احمر استان خوزستان صورت گرفت، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور برای کمک ویژه به آسیب دیدگان آب گرفتگی اخیر اعلام آمادگی کرد و از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیر عامل و مجموعه کارکنان هلال احمر استان خوزستان برای امداد رسانی به موقع تقدیر نمود.

40060012/13/2020 6:23:02 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/12/202012104289079104_Thum.jpg