Print Logo
سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 07:18

مجموعه هلال احمر نمونه بارز خدمت صادقانه به مردم است


سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با حضور در هلال احمر استان گلستان با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نو علی دیلم با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان هلال احمر در برنامه‌های فرهنگی گفت: زمینه و ظرفیت بسیار مناسبی از برنامه‌ها و فعالیت های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور وجود دارد که می تواند مورد حمایت و همکاری قرار گیرد.
وی با اشاره به راه اندازی کمیته اقشار و جوانان در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، افزود: با توجه به راه اندازی کمیته اقشار و جوانان در این مرکز یقینا با تعامل میان دو سازمان می توان از ظرفیت جوانان هلال احمر نیز در برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد.
سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مجموعه هلال احمر تصریح کرد: مجموعه هلال احمر نمونه بارز خدمت صادقانه به مردم است و همه باید تلاش کنیم تا در همراهی این مجموعه، بهره معنوی لازم را دریافت نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین دیلم گفت: جمعیت هلال احمر استان گلستان همواره در بحران ها حضوری فعال داشته و ما شاهد زحمات این مجموعه بوده ایم. خدمت در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه جوانان ما ثابت کرده اند که برای خدمت رسانی با جان و دل پای کار هستند، خاطر نشان کرد: این نشان می‌دهد که جوانان عزیزمان باطن و فطرت الهی خود را حفظ کرده و در راه خدمت‌رسانی به هم نوع خود مشتاق هستند.
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند هلال احمر به ویژه در حوزه های داوطلبانه، جوانان، طلاب و ... اعلام آمادگی کرد بتوان در زمینه های فرهنگی و به ویژه ترویج فرهنگ خدمت به هم نوع همکاری و برنامه ریزی کرد.