Print Logo
پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 05:43

تقدیر از هلال احمر خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی



استانداری خراسان رضوی در آیین بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان راسان رضوی، با اهدای لوح از مدیر عامل و همکاران جمعیت هلال احمر استان در استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در این نهاد تقدیر کرد.

. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، با حمایت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی، از سازمانها و ادارت کلی که در سال ۱۳۹۸ در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز رتبه برتر داشتند در قالب جشنواره طرح شهید رجایی تقدیر شد .
در این لوح تقدیر که به امضای علیرضا رزم‌حسینی استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی صادر شده با اشاره به سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب و اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری دولت تدبیر و امید خطاب به دکتر سید مجتبی احمدی آمده است:

"از تلاش های ارزشمند جنابعالی و کارکنان محترم آن دستگاه در کسب رتبه برتر شاخص استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز مدیریت ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸، قدردانی می گردد."

در این نشست حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز با بیان اینکه شهید رجایی اخلاق مدیریت اسلامی را رعایت می‌کرد، گفت: هدف جشنواره شهید رجایی این است که همه از این شهید بزرگوار الگو بگیریم.
در این جشنوازه از سایر دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ استان نیز تقدیر شد