Print Logo
تقدیر امام جمعه کیش از خدمات هلال احمر سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 12:30

هلال احمر پیشرو در کمک رسانی ‌هاست


امام جمعه جزیره کیش حضور عوامل امدادی را موجب دلگرمی و قوت قلب مردم در سطح جامعه دانست و گفت: خدمات جمعیت هلال احمر بسیار ارزنده و قابل ستایش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در کیش، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: هلال احمر در زمان وقوع حوادث مختلف ( طبیعی یا غیر طبیعی) ازجمله سازمان های پیش قدم در عرصه خدمات رسانی به آسیب دیدگان بوده و حضور عوامل امدادی باعث دلگرمی وقوت قلب مردم می شود.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همگام با سایر استان ها، همواره شاهد حضور پررنگ هلال احمر در مسیر پایش و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم و درکیش هم با برپایی ایستگاه های پایش سلامت و تب سنجی توسط هلال احمر اقدامات مهمی در کنترل و جلوگیری ازگسترش این ویروس صورت گرفته است.

امام جمعه کیش در پایان ضمن تقدیر از حضور عوامل امدادی در مراسم های مختلف عزاداری ایام محرم و صفر گفت: در کنار سایر خدمات هلال احمر، اخیرا با افتتاح خانه هلال، شاهد تنوع خدمت به خصوص در مناطق محروم هستیم که این حرکت و اقدام پنجره جدیدی از رسالت بشر دوستانه هلال احمر را به منصه ظهور گذاشته که امید است تداوم این حرکت منشاء خیر و برکت را در جامعه به همراه داشته باشد.