Print Logo
امام جمعه بیله سوار در نشست مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 05:17

هلال احمر سبب رفع دغدغه های روزهای سخت است



امام جمعه بیله سوار در نشست با رامین معبودی مدیرعامل و حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر سبب شده است که برای روزهای سخت دغدغه نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی این جمعیت در اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی افزود: به برکت خون شهدا و ولایت فقیه در کشور توفیقات فراوانی به دس آمده و هلال احمر نیز در این جهت فعالیت های ارزشمندی را دارد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای افزایش ظرفیت و توانمندی های جمعیت هلال احمر برای رفع دغدغه ها و حمایت از مردم گفت: از عزیزان جمعیت هلال احمر تشکر می کنم و امیدوارم همیشه در مسیر خشنودی خداوند حرکت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: جمعیت هلال احمر در هر جا سخنی برای گفتن داشته به سبب حضور مردم است.

معبودی با اشاره نقش ائمه جماعات در جلب اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر، اضافه کرد: در جریان همه گیری ویروس کرونا حدود ۱۳ هزار بسته حمایتی و معیشتی جمع آوری و توزیع شده است و همه این ها با کمک مردم بوده و هلال احمر هزینه ای از اعتباراتش انجام نداده و در این زمینه نقش ائمه جماعات بسیار با اهمیت می باشد.

وی افزود: در طرح نذر سلامت هم به ۱۱۳ هیئت و مسجد خدمات ارائه کردیم و در این طرح ۴۹ هزار نفر از مردم عزیز خدمات این جمعیت را دریافت کردند.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل هم با اشاره به تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کارکنان جمعیت هلال احمر با ادارات دیگر تفاوت دارد چرا که باید به صورت ۲۴ ساعته و در همه حال آماده ارائه خدمت باشند.

فاطمی نیا با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل تیم منسجمی برای ارائه خدمات به مردم در اختیار دارد تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جنگ با کرونا خوب عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: خدمتگزاری در جمعیت هلال احمر افتخار است که افراد بدون دریافت هیچ چشمداشتی در آن خدمت می کنند.