Print Logo
نماینده ولی فقیه در استان سمنان دوشنبه 3 شهریور 1399 ساعت 01:54

مجموعه هلال احمر یک مجموعه دادرس و فریادرس مردم است


دکتر شریفی سده معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور، محمد خانی مدیر عامل ، حجت الاسلام و المسلمین نطنزی به همراه جمعی از مدیران هلال احمر سمنان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت استان سمنان، در این دیدار آیت الله شاهچراغی با اشاره به این که هلال احمر از گذشته یک سازمان خوشنام و خدمت رسان به مردم بوده است، گفت: هلال احمر یک مجموعه دادرس و فریارس است که از اقشار آسیب پذیر جامعه دستگیری می کند.

وی ضمن توصیه به مدیران هلال احمر در خصوص ایجاد انگیزه در کارکنان جمعیت افزود: ایجاد وحدت و انگیزه در کارکنان می تواند منشاء اثرات و برکات زیادی باشد که مشارکت در غم و شادی پرسنل یکی از کارهایی است که مدیران باید مد نظر داشته باشند و به آن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین تصریح کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا و مشکل کمبود داروهای خاص و کمیاب، هلال احمر باید به گونه ای برنامه ریزی نماید تا داروخانه های جمعیت در این زمینه کمک حال مردم باشد و موارد کمیاب و نایاب از طریق تجهیز و گسترش فعالیت این داروخانه ها در دسترس نیازمندان قرار گیرد.

گفتنی است در این دیدار دکتر شریفی گزارش اجمالی و مختصری از عملکرد و برنامه های جمعیت هلال احمر کشور و همچنین محمدخانی مدیر عامل هلال احمر سمنان گزارش عملکرد یک ساله هلال احمر استان را ارائه نمودند.