Print Logo
پیام نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر به‌مناسبت روز پزشک شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 16:09

پزشکان صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با تبریک روز پزشک گفت: پزشکان در خط‌مقدمِ مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود -فداکارانه- تلاش کردند. آن‌ها با فعالیت مستمر و بی‌وقفه و دور از خانواده در مراکز درمانی صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین معزی به‌مناسبت روز پزشک بدین شرح است:
 
جامعه پزشکی مدافعان حوزه سلامتِ کشورند. آن‌ها در روزهای سختی که ویروس منحوس کرونا پدید آورد دلاورانه ایستادند و افتخارآفرین شدند. پزشکان در خط‌مقدمِ مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود -فداکارانه- تلاش کردند. آن‌ها با فعالیت مستمر و بی‌وقفه و دور از خانواده در مراکز درمانی صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند.
آمادگی برای مواجهه با انواع بحران‌ها ضروری است و می‌بایست در این راه از پشتوانه معنویت هم بهره برد. تعدادی از پزشکان غیور کشور هنگام انجام‌وظیفه و خدمت‌رسانی به مردمِ آسیب‌دیده از کرونا به‌سوی معبود خود عروج کردند. پزشکان و پرستارانِ داوطلب جمعیت هلال‌احمر نیز مثل همیشه به میدان آمدند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. آن‌ها برای کمک به افراد مبتلا به کرونا شجاعانه در مراکز درمانی حضور پیدا کردند تا بار دیگر آرمان‌های ارزشمند هلال‌احمر را یادآور شده باشند.
جان‌فشانی و مسئولیت‌پذیری این عزیزان را ستایش می‌کنم و خالصانه روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک می‌گویم. آن‌ها همواره از بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده‌اند و بی‌توقع به هم‌نوعان‌شان یاری رسانده‌اند. با درود به ارواح پاک شهدای سلامت، عزتِ روزافزون را برای پزشکان کشور از درگاه خداوند منان خواستارم و انشاالله روح بلند شهدای عرصه سلامت هم‌نشین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد.
 
عبدالحسین معزی
نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر