Print Logo
شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 11:45

پایان فعالیت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت



مدیرداخلی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت از ارائه خدمات درمانی به 3500 نفر در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای جمعیت هلال احمر، محمدباقر محمدی با اشاره به اینکه جمعه ۳۱ مردادماه آخرین روز فعالیت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت لبنان است، گفت: تا به امروز که ۱۷روز از برپایی و ارائه خدمات این بیمارستان می گذرد،  3500نفر برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان صحرایی مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از مراجعان به این بیمارستان صحرایی تحت اعمال جراحی قرار گرفتند و تعداد زیادی از مجروحان حادثه انفجار بندر بیروت هم پانسمان شده و از خدمات درمانی بهره مند شدند.

مدیر داخلی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت با تاکید بر پایان کار بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر، بیان کرد: جا دارد از تدبیر خوب و به موقع دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر ایران برای راه اندازی این بیمارستان تقدیر و تشکر کنم و از پزشکان و پرستارانی که از داخل کشور برای کمک به مجروحان لبنانی اعزام شده و خدمات درمانی مناسبی را به مردم بیروت ارائه کردند هم متشکریم.

به گفته محمدی، خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در بیروت رضایتمندی ساکنان بیروت از قومیت های مختلف را به دنبال داشته است.