Print Logo
چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 07:57

دستور فوری رئیس جمعیت هلال احمر برای اصلاح احکام نیروهای خدماتی



رئیس جمعیت هلال احمر دستور افزایش حقوق و مزایای نیروهای مشاغل خدماتی(مدرک دیپلم و زیر دیپلم) را از ابتدای تیرماه 99 صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، دکتر کریم همتی درباره افزایش حقوق پرسنل مشاغل خدماتی(مدرک دیپلم و زیر دیپلم) گفت: با عنایت به افزایش 50 درصدی حقوق و مزایای پرسنل رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین در تاریخ یکم اسفندماه سال 1398و اعمال این مهم در احکام کارگزینی پرسنل، متأسفانه حقوق و مزایای نیروهای خدوم و زحمتکش مشاغل خدماتی (مدرک دیپلم و زیر دیپلم) افزایش چشمگیری نداشته است.

وی افزود: براساس گزارش تخصصی اداره کل منابع انسانی و بررسی های انجام شده مشخص شد که مسئولان وقت جمعیت احکام مربوط به این افراد را براساس قانون مدیریت کشوری منطبق کرده اند، بنابراین دستور اصلاح حکم یادشده بر اساس قوانین و مقررات کار وزارت تعاون و امور اجتماعی صادر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه حقوق و مزایای نیروهای زحمتکش مشاغل خدماتی (مدرک دیپلم و زیر دیپلم)  افزایش خواهد یافت، تاکید کرد: افزایش حقوق و مزایای این قشر از عزیزان از تاریخ اول تیرماه سال 1399 اعمال و موضوع براساس بخشنامه‌ای به واحدهای زیرمجموعه ابلاغ خواهد شد.

دکتر همتی اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولین جمعیت مطالبات کارکنان به زودی و با تحقق درآمدها پرداخت شود.