Print Logo
یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 14:04

تلاش کنیم قداست، هویت و جایگاه هلال احمر ارتقا یابد


رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد درصورت تحقق درآمدهای جمعیت که در سال جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته، بقیه مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل ازتارنمای اطلاع رسانی جمعیت، دکتر همتی در جلسه اعضای شورای اداری جمعیت استان قم گفت:  ما هیچکدام از وجوهی که قبلا پرداخت شده، قطع نکرده ایم

 وی تاکید کرد: علاوه بر ۵۰ درصد افزایش اسفند و ۱۵ درصد افزایش سال جاری، ۳۵ درصد رفاهیات را در اردیبهشت پرداخت کردیم و یک ماه دیگر را در مرداد پرداخت خواهیم کرد

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر درصورت تحقق درآمدهای جمعیت که در سال جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته، بقیه مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

 همتی افزود: احکام نیروهای قرارداد معین در سال ۹۹ نیاز به اصلاحاتی داشت که دستور دادیم این اصلاحات اعمال شود.

 وی با اشاره به سفر یک روزه به استان قم افزود: خوشبختانه دیدارها و نظرات علمای عظام حوزه علمیه نشان داد که جمعیت هلال احمر از جایگاه ویژه ای در منظر مردم برخوردار است.

 همتی با تاکید بر این که همه ما باید به سهم خویش تلاش کنیم که جایگاه، هویت و قداست جمعیت هلال احمر ارتقا یابد خاطر نشان کرد: آن چه که امروز در استان قم دیدم بسیار خوشحال کننده بود و خداوند را شاکرم که توفیق زیارت کریمه اهل بیت(سلام الله علیهما) به ما عنایت فرمود.

 رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارهای خوبی که جمعیت هلال احمر استان قم انجام داده است به مانند سامانه تحت وب آلارم رسان و اپلیکیشن های آلارم رسان بسیار مطلوب و مورد نیاز است.