Print Logo
دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 11:33

تولید کوله پشتی و چادر مخصوص اربعین


مدیرعامل شرکت نساجی هلال احمر گفت: برای اربعین امسال کوله پشتی و چادر مخصوص تولید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، ظاهر رستمی با اشاره به طراحی و تولید کوله پشتی مخصوص اربعین گفت: یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، طراحی و تولید کوله پشتی مخصوص اربعین است که  ضمن توجه به کیفت مناسب، ویژگی‌هایی همچون کم وزنی و جادار بودن را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال احمر ایران گفت: تولید چادر‌های راب هال و کمپینگ هم از جمله تولیدات دیگر است و توجه به مقاومت سازه‌ها در برابر باد، جنس بدنه مناسب ضدآب از ویژگی‌های این محصولات است که این چادرها، مناسب موکب ها، کمپ‌های اسکان، خوابگاه اضطراری، بیمارستان صحرایی و... است.

رستمی با اشاره به راه اندازی غرفه خدمات رایگان خیاطی در اربعین  سال گذشته در مرز مهران بیان کرد: آمادگی داریم این خدمات را  در مرز مهران ادامه دهیم ضمن آن که ایجاد غرفه خدمات در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در اربعین امسال  ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال احمر ایران با اشاره به برگزاری اربعین گفت: در صورت کنترل ویروس کرونا و فراهم شدن شرایط برگزاری مراسم پیاده روی با تصمیم ستاد مرکزی اربعین و سایر نهاد‌ها این شرکت به عنوان بازوی توانمند جمعیت هلال احمر در حوزه تامین اقلام امدادی همگام با سایر حوزه‌های جمعیت با تمام توان در خدمت زائران اربعین خواهد بود.